10.25.2007

我的溫暖牌被單


Deng .... Deng......Deng......

這是我的新溫暖牌被單,是我的玉美姑婆特地親手縫製給我的!真是太感動了!姑婆精通女紅手藝,這被單是用布碎一針一綫把它縫接好的,當中一定花了不少心思和精力。我非常喜歡,每晚一定吵者媽咪幫我蓋被睡覺,果然真的很舒適哩!

很漂亮吧?

籍此機會向姑婆說聲:

2 留言信箱 on "我的溫暖牌被單"

匿名 提到...

Dear,

I did it in a very short time and this is the 1st time I hand sew the quilt, so it was not well done, anyway, very happy that Tung loves it.
If have time, will try on another piece later.

Anggie's Journal on 2007年10月29日 下午5:24 提到...

wow... very nice lei. It's must take a hard work and patient to sew.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

心情故事 ~ 彤言韻語 Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez